Bye Brisbane, Hello Surfers!

Mina fem dagar i Brisbane ar slut. Trots en kort vistelse hann jag tycka mycket om Brisbane, skont med storstads puls efter alla "byhalor" pa ostkusen jag varit i den senaste tiden. Jag har strosat runt i butiker, shoppat en del, traffat kompisar som jag lart kanna under resans gang, gatt pa museer, varit till Chinatown och Lone Pine - ett zoo. Antligen fick jag halla en koala! Nu gar min buss om mindre an en timme till Surfers Paradise dar jag stannar en natt. Sedan bar det av mot Byron Bay!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Visst kan man inte annat an alska Brisbane! Byron Bay ar ocksa ett fantastiskt stalle. Hoppas du har det bra Lovisa, jag flyger snart tillbaka soderut sa kanske ses vi nagon gang igen snart :)

2010-09-29 @ 03:10:01
URL: http://kaussie.blogg.se/
Postat av: Emma

Spännande att se vad som nu sker! Koala - vad mysigt =) KRAM

2010-10-01 @ 09:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0