Australien i mitt hjarta

Jag har hunnit med mycket sen senaste inlagget. Spenderade 4 dagar med Stella och Bruce i Christchurch, Nya Zeeland efter min tur med Stray. Vi akte runt pa sodra on, sov i deras bat en natt. Dom var verkligen de ratta personerna att resa med eftersom de kan Nya Zeeland utan och innan.

Sedan bar det av till Melbourne i 2 dagar dar jag bodde hos Ingrid. Kul att traffa henne igen och att vara tillbaka i Melbourne!

Tasmanien veckan efter var ocksa stralande! En vacker del av Australien, lite kallare, lite lugnare och valdigt vackert.

Ar nu tillbara i Sydney och pa sondag aker jag till Bangkok och reser runt i Thailand 3 veckor.

Svart att forsta att denna resa snart leder mot sitt slut. Jag kanner san tacksamhet for allt jag fatt vara med om under detta ar. Allt jag lart mig, upplevelser, alla manniskor jag fatt lara kanna och inspireras av och nya erfarenheter jag fatt. Det har ar det basta jag gjort.

Vi ses i Thailand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0