Hej fran Cairns!

Jag och min resekompis Anna fran England har kommit till ostkusten och Cairns! Vi bor pa ett hostel/hotell som heter Casgarden Resort, hyr ett billigt rum och bor helt ensamma i det! Jatteskont med egen toa, dusch och kok. Kom hit i mandags morse efter nagra timmars somn somn pa golvet pa Darwin Airport. Det ar kallare har an i Darwin, med kallt menar jag runt 25 grader... sa det ar inte speciellt synd om oss anda. Darwin var forresten ett harligt stalle, de 2 veckorna dar kandes som en anda lang utlandssemester. Eva och Anna som jag traffade i Darwin har varit toppen, sa trevliga tjejer. Av en slump hade Anna och bokat flyg till Cairns samma dag och denna vecka ska vi pa en endagstur till Stora Barriarrevet och snorkla! Annars blir det forsatt lata dagar och planering infor ostkusten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0